fbpx
facebook twitter youtube pinterest instagram

dm kampanja

U suradnji s partnerima te poznatim bh. blogericama, kompanija dm drogerie markt ove jeseni  želi poslati poruku kako je ljepota u očima promatrača te kao takva i individualna. 

Najbolje to pokazuju zaštitna lica ovogodišnje dm look kampanje - poznate bh. blogerice.  Govoreći o svojim posebnostima ali i manama, sigurno će inspirisati mnoge pripadnice  nježnijeg spola. Šest nosivih, efektnih i modernih look-ova potpisuju Loréal Paris by @divaisback (Erna Saljević), Max Factor by @lutkarka (Midheta Agić), Deborah Milano by @dzcosovic (Dženana Ćosović), Maybelline New York by @ma_petite_blog (Ajla Hodžić), Rimmel London i miss sporty by @miakozo (Mia Kozo) te alverde by @simply.selma (Selma  Aganagić-Gabela). 

Za vrijeme kampanje koja traje do 18.10. u dm prodavnicama možete pronaći odabrane make up proizvode kao i proizvode za njegu lica snižene do 30%, dok vas za kupovinu istih u vrijednosti iznad 25 KM očekuje USB stick s kristalima na poklon.

U dm prodavnicama vas  očekuju i brošure sa savjetima blogerica za njegu kože i svakodnevnim make up trikovima. 

Više o kampanji, look-ovima, proizvodima i ponudi možete pogledati na dm web i facebook stranici, YouTube kanalu te na Instagram profilima i blogovima dm look blogerica.