Veliki broj kupaca podržao kampanju Veseli zubići
Pod motom „Od malih nogu treba znati kako zube sačuvati“ kompanija dm drogerie markt uspješno je realizovala kampanju „Veseli zubići” s ciljem ukazivanja na važnost preventivne njege zuba kod djece. U ovoj društveno odgovornoj kampanji učestvovalo je 11.683 kupaca koji su kupovinom proizvoda dentalne higijene u iznosu od 10 KM ili više dali svoj doprinos donaciji četkica i pasti za zube i edukativnih brošura mališanima u 48 ustanova za odgoj i obrazovanje djece u Bosni i Hercegovini, kao i omogućili organizaciju edukativnih predstava i druženje sa stomotologom u školama.
„Lijepi zubi odraz su ljepote i zdravlja, a dm drogerie markt stručnjak je u oba područja. Stoga ne iznenađuje naše nastojanje da realizacijom kampanje 'Veseli zubići' ukažemo na važnost očuvanja zdravlja zuba od najranije dobi. Asortiman proizvoda za njegu i zdravlje zuba i usne šupljine u dm-u ima posebno mjesto i drago nam je da su to prepoznali naši kupci, stoga njima i partnerima zahvaljujemo što su dali svoj doprinos donaciji.“ - kazala je članica Uprave dm-a Admira Isaković.
U znak zahvalnosti za podršku kampanji, kupci su na poklon dobili dječijom maštom ukrašen dm ceker i ostvarili popust do 20% na određene proizvode dentalne higijene. Crteži na cekerima djela su učenika osnovnih škola koje su u sklopu Facebook nagradnog takmičenja poslale najmaštovitije crteže i osvojile edukativno-zabavne predstave i posjete stomatologa.
Stomatologinja spec. dr. Hatidža Fočo nakon posjete jednoj školi izrazila je žaljenje što u BiH još uvijek ne postoje obavezne stomatološke kontrole koje bi roditelje primorale da djeci ustale naviku odlaska stomatologu.
„Iz tog razloga, zdravlje zubića djece zavisi od svijesti njihovih roditelja. Djecu, još od vrtića, treba naučiti da se na stomatološke kontrole ne ide samo kada imamo problem ili kada nas boli zub, već stomatološke kontrole trebaju biti učestale i redovne kako ne bi došlo do kvara zuba. Provođenje kampanje 'Veseli zubići' i posjete školama bile su uistinu korisne kako bi barem jedan dio učenika imao priliku saznati nešto više o važnosti očuvanja dentalne higijene.
Djeca su naučila koliko dugo i na koji način trebaju prati zube te su izrazili veliku zainteresovanost za komunikaciju sa stomatologom. Na važnost preventivnih odlazaka stomatologu trebalo bi nastaviti i dalje podsjećati i roditelje i djecu.“ – izjavila je dr. Fočo.
dm će nastaviti provoditi društveno odgovorne kampanje koje su neodvojiv dio poslovanja i djelatnosti ove kompanije.