fbpx
facebook twitter youtube pinterest instagram

letece-dadilje

Najveća noćna mora svakog putnika koji leti avionom jeste da sjedi pored djeteta koje vrišti ili je nemirno. Djeca su neizbježni putnici na skoro svakoj avionskoj liniji, a aviokompanije do sada nisu pronašle rješenje.

Etihad Airways napravio je transformaciju članova svoje posade u moderne "leteće dadilje" koje će biti dostupne porodicama u svakoj kabini i pomagati oko djece, služiti obroke, praviti hape u flašici, te igrati se sa djecom, crtati ili izvoditi im magične trikove. 

Potpredsjednik Etihada Aubrey Tiedt kazao je da su se odlučili na ovu uslugu jer su shvatili da let s djecom može biti naporan roditeljima, ali i drugim putnicima. 


"Leteća dadilja razumije potrebe naših gostiju i pokazuje koliko smo posvećeni tome da vaš put učinimo što opuštenijim i udobnijim", rekao je Tiedt. Više od 500 članova posade kvalificirani su za "leteću dadilju" te su prošli treninge Norland koledža koji je priznat u cijelom svijetu. 

Na kursu su članovi posade morali učiti dječiju psihologiju i sociologiju kako bi mogli odrediti različite tipova razvoja i interesa djece. Prema anketi koju je na 15.000 putnika uradio wotif.com utvrđeno je da je najveći problem u avionu dijete koje udara u sjedište nogama ili beba koja vrišti. 

Usluga avionske dadilje se ne naplaćuje dodatno.

Izvor: Klix.ba




srce2016
 
budi kum sos